Workshop Klantbeleving

Klantbeleving, een goede mix van gastvrijheid en klantvriendelijkheid

Workshop KlantbelevingKlanten stellen tegenwoordig hoge eisen. Naast kwaliteit van het geleverde product, is de klantvriendelijkheid van een bedrijf vaak doorslaggevend of een klant terugkeert. Hoe gastvrij is jullie bedrijf? Tijdens de workshop Klantbeleving staan we hier uitgebreid bij stil. We leren je de basisregels wat betreft gastvrijheid. We kijken naar bedrijven die een voorbeeld zijn op dit gebied. Door oefeningen en gesprekssimulaties ervaar je dat klantbeleving een mindset is. Door optimalisatie geef je de bezoeker een zo’n prettig mogelijke ervaring met jouw product, dienst of bedrijf. Met als resultaat dat je de klant vaker ziet in de toekomst.

De workshop Klantbeleving wordt incompany gegeven en op maat aangeboden.

Geïnteresseerd in de workshop Klantbeleving? Vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Meer achtergrondinformatie lezen over deze workshop? Download hier het PDF bestand

Op zoek naar een uitgebreide training Klantbeleving? Bekijk dan onze training Klantbeleving op ZakelijkeTrainer.nl.

Klanten ZakelijkeWorkshops.nl