Workshop Klantbeleving

Intro

Klantbeleving, een goede mix van gastvrijheid en klantvriendelijkheid

Workshop KlantbelevingKlanten stellen tegenwoordig hoge eisen. Naast kwaliteit van het geleverde product, is de klantvriendelijkheid van een bedrijf vaak doorslaggevend of een klant terugkeert. Hoe gastvrij is jullie bedrijf? Tijdens de workshop Klantbeleving staan we hier uitgebreid bij stil. We leren je de basisregels wat betreft gastvrijheid. We kijken naar bedrijven die een voorbeeld zijn op dit gebied. Door oefeningen en gesprekssimulaties ervaar je dat klantbeleving een mindset is. Door optimalisatie geef je de bezoeker een zo’n prettig mogelijke ervaring met jouw product, dienst of bedrijf. Met als resultaat dat je de klant vaker ziet in de toekomst.

De workshop Klantbeleving wordt incompany gegeven en op maat aangeboden.

Inhoud

Klantbeleving | De eerste indruk telt

Herken je het gevoel dat je een winkel binnenstapt en je zo snel mogelijk weer naar buiten wilt? Misschien was het te druk binnen of keek het personeel chagrijnig. De kans is groot dat je de reden niet eens meer helder voor de geest hebt. Een eerste indruk heb je binnen een paar seconden en die gaat voorbij de ratio en is op gevoel. Tijdens de workshop Klantbeleving onderzoeken we hoe je een goede, eerste indruk maakt. We maken een helder overzicht van de punten waar klanten op aanhaken en waar ze op kunnen afhaken. Zo krijg je inzichtelijk hoe je de klantbeleving binnen jullie organisatie kunt vergroten.

Klantbeleving | Klantvriendelijk

Ieder mens beleeft een situatie anders. Toch zijn er algemene principes van klantgerichtheid. Een vriendelijke benadering is bijvoorbeeld een belangrijk onderdeel van gastvrijheid. Een glimlach kan al het verschil maken. Een glimlach hoor je zelfs door de telefoon. Tijdens de workshop Klantbeleving gaan we dieper in op deze principes. Met behulp van gesprekssimulaties ervaar jij zelf hoe het is om klant van jullie eigen organisatie te zijn. Door deze ervaring kun je direct verbeterpunten aandragen. Je merkt dat blije klanten zorgen voor meer werkplezier. Klantbeleving zorgt voor een win-win situatie.

Klantgerichtheid | Onderscheid je van de rest

In een sterk concurrerende markt is het belangrijk je te onderscheiden. Je product of dienst is goed, maar zonder klanten is het niets. Ook is bewezen dat het werven van nieuwe klanten veel kostbaarder is dan het tevreden houden van bestaande klanten. Je wilt dat anderen positief over je praten, zeker vandaag de dag met alle sociale media moet je hier alert op zijn. Tijdens de workshop Klantbeleving ontdek je welke organisaties hierin vooroplopen, wat het hen oplevert en hoe ze dat doen. Bij welk bedrijf voel jij je als klant koning? Waardoor komt dat? Met elkaar bespreken we de praktijkvoorbeelden en kijken we hoe jij ze meteen kunt toepassen.

Inhoud

  • Jíj bepaalt de eerste indruk
  • Verschillende klanten, vaste principes
  • Tips & trucs: welke organisaties lopen voorop met klantbeleving
  • Oefenen: bezoeker van je eigen organisatie

 Bovenstaande inhoud is een indicatie van de mogelijkheden, de workshop wordt op maat aangeboden.

Resultaten

Resultaten

Na het volgen van de workshop Klantbeleving weet jij wat de toegevoegde waarde is van klantgericht werken. Jij weet wat er voor nodig is zodat de klant zich bij jullie écht koning voet. Blije klanten zorgen voor meer werkplezier. En je beseft dat klantbeleving zorgt voor een win-win situatie.

  • Jij kent de basisregels van gastvrijheid
  • Jij kent de verbeter- en aandachtspunten wat betreft klantbeleving binnen jullie bedrijf, en je weet hoe je deze kunt veranderen
  • Doordat jullie gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan zijn jullie onderscheidend
  • Binnen jullie organisatie staan alle neuzen dezelfde kant op als het gaat om klantvriendelijkheid
Doelgroep

Voor wie?

De workshops Klantbeleving wordt incompany gegeven en op maat aangeboden. Deze workshop is dan ook geschikt voor iedereen die meer wil weten over klantbeleving. Doelgroepen die in het bijzonder baat bij deze training kunnen hebben zijn:

  • Directie
  • Sales/verkoop teams
  • Marketing teams
  • Support teams
  • Receptionisten
  • Gastvrouwen / -heren

Benieuwd of deze workshop bij jullie past? Wij denken graag met je mee. Neem contact op voor vrijblijvend advies: 015 – 364 97 91 of mail naar info@zakelijkeworkshops.nl.

Investering

Prijstabel S

De uiteindelijke investering is afhankelijk van groepsgrootte en duur van de workshop. Vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en ontvang geheel vrijblijvend een overzicht van de investering op basis van jullie wensen.

De genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

Interesse?

Interesse

Heb je interesse in deze workshops of wil je vrijblijvend en persoonlijk advies, dan kun je contact met ons opnemen door:
· hiernaast het offerteaanvraagformulier in te vullen
· een mail te sturen naar info@zakelijkeworkshops.nl
· of te bellen naar 015 – 364 97 91

Als je liever hebt dat wij contact opnemen met jou, vul dan hieronder je naam, e-mailadres en telefoonnummer in en we nemen binnen 1 werkdag contact met jou op.

Geïnteresseerd in de workshop Klantbeleving? Vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Op zoek naar een uitgebreide training Klantbeleving? Kijk dan op ZakelijkeTrainingen.nl/training-Klantbeleving voor de mogelijkheden.

Klanten ZakelijkeWorkshops.nl